K-kauppojen oma media K-ruoka aloittaa sisältöyhteistyön kymmenen bloggaajan kanssa

Tavoitteena on tarjota asiakkaille jatkossa entistä laadukkaampia ruokasisältöjä, joiden parissa viihdytään ja joista on hyötyä arjessa.

- K-ruoka on yhdistelmä maukkaita reseptejä, uusimpia trendejä sekä K-kauppojen ajankohtaisia kuulumisia. Haluamme tarjota hyödyllisiä vinkkejä ja ideoita intohimolla ja ammattitaidolla, kuvailee K-ruoka-mediasta vastaava markkinointijohtaja Teija Nesterinen.

Tähän kokonaisuuteen on nyt kutsuttu mukaan kymmenen bloggaajaa.

- Haluamme, että K-ruoka-media tunnetaan jatkossa entistä laadukkaammista sisällöistä, palvelusta ja asiantuntijuudesta. Nyt yhteistyöhön lähtevät bloggarit toimivat K-ruoka-teemojen lähettiläinä, he jakavat saman intohimoisen asenteen kanssamme ja viestivät tästä omalla persoonallisella tavallaan, kertoo Nesterinen.

Bloggarit jatkavat blogejaan kukin omilla alustoillaan, mutta yhteistyön puitteissa sovittu määrä sisältöjä suunnitellaan jatkossa K-ruoka-median kanssa kuukausittain yhdessä. 

- Mukaan on lähtenyt tosi erilaisia blogeja. On ruokahifistelijöitä, perheblogeja ja trendeihin tarttuvia blogeja. Tämä on meillekin uudenlaista tekemistä, joten on hienoa nähdä, mitä kaikkea tästä vielä syntyykään, sanoo Nesterinen.

K-ruoka-yhteistyöblogit

Beach House Kitchen 
Kaakao kermavaahdolla 
Kahvia ja kasvisruokaa 
Kaikki äitini reseptit
Natalia Oona  
Nelliinan vaatehuone 
Peggyn pieni punainen keittiö  
Pieces of Miracles 
Potluck by One 
Vaaleanpunainen hirsitalo 


Tutustu blogeihin tarkemmin www.k-ruoka.fi/ruokablogit