8 x etuja minulle

Saiko kaverisi sähköpostitse mukavia tarjouksia K-ruokakaupastaan, mutta sinä et? Tilaa sähköinen asiakaskirje, niin sinäkin saat sinulle suunniteltuja etuja

1. Mistä tunnistan, että saan juuri minulle kohdennettuja tarjouksia?

Kohdennetut edut lähetetään sinulle sähköpostitse osoitteeseen, jonka olet antanut K-ruokakaupoille tai K-Plussalle sähköisen asiakaskirjeen tilaamisen yhteydessä. Sähköpostiviestissä kerrotaan, että tarjoustuotteet on ladattu valmiiksi sinun Plussa-kortillesi ja taloutesi rinnakkaiskorteille ja saat ne automaattisesti, kun käytät Plussa-korttiasi tuotteiden ostamisen yhteydessä. Tarjoukset ovat yleensä voimassa viikon kerrallaan.

2. Miten minun pitää toimia saadakseni kohdennettuja tarjouksia K-ruokakaupoilta?

Tilaa K-kauppasi sähköinen asiakaskirje kauppaketjun verkkosivuilta tai osoitteessa k-ruoka.fi/parhaatedut. Kun olet liittynyt asiakaskirjeen tilaajaksi, saat tietoa myös kauppaketjusi ajankohtaisista tarjouksista, eduista ja kilpailuista. Sähköisen asiakaskirjeen tilaajana pääset heti ensimmäisenä hyödyntämään kauppiaasi juuri sinulle ja taloudellesi kohdennettuja tarjouksia.

3. Miten lunastan minulle kohdennetut tarjoustuotteet?

Juuri sinulle ja taloudellesi kohdennetut edut saat ainoastaan siitä K-kaupasta, joka on sähköpostiviestin sinulle lähettänyt ja jossa yleensä asioit. Riittää, että näytät Plussa-korttiasi kassalla, sillä etusi on ladattu valmiiksi kortillesi ja taloutesi rinnakkaiskorteille. Voit tulostaa kupongit tai lähettää ne matkapuhelimeesi, jotta muistat ne kaupassa. Tulosteita tai matkapuhelinta ei kuitenkaan tarvita.

Kunkin kohdennetun tarjouksen voit perheesi kanssa käyttää sen voimassaoloaikana vain yhden kerran. Kun joku perheestäsi on lunastanut tarjouksen omalla Plussa-kortillaan, se poistuu taloutenne kohdennettujen tarjousten joukosta kaikilta taloutenne Plussa-korteilta, vaikka mahdollinen ostorajoite ei täyttyisikään.

Edut ovat talouskohtaisia, joten et voi lähettää niitä eteenpäin tuttavillesi. Niitä ei ole ladattu heidän Plussa-korteilleen, eivätkä he pääse hyödyntämään niitä. Tuttavasi kannattaakin tilata sähköinen asiakaskirje itselleen. Silloin häneen saamansa tarjoukset perustuvat hänen taloutensa aktiivisesti ostamiin tuotealueisiin.

4. Miten määritellään tuotteet ja edut, joita juuri minulle tarjotaan?

Kohdennuksessa käytetään taloutesi tuoteryhmätason ostohistoriatietoja. Tarjousjoukosta kohdennetaan sinulle ja taloudellesi sopivia kiinnostavia tarjouksia, jotka ladataan valmiiksi Plussa-kortillesi ja sen mahdollisille rinnakkaiskorteille odottamaan lunastamistaan.

5. Voinko kieltää kohdennetut tarjoukset?

Voit pyytää K-Plussan asiakaspalvelua asettamaan sinulle tuoteryhmätasoisen ostojen rekisteröintikiellon. Silloin ostohistoriaasi ei rekisteröidä etkä saa kohdennettuja tarjouksia.

6. Mitä hyötyä minulle on kohdennetuista eduista?

Kohdentamisen tarkoitus on tarjota sinulle etuja tuoteryhmistä, joita muutenkin ostat tai jotka saattavat sinua kiinnostaa. Esimerkiksi lemmikkieläimen omistajana haluat varmasti saada hieman useammin juuri lemmikkien ruokia koskevia tarjouksia.

7. Mitä hyötyä kaupalle on kohdennetusta markkinoinnista?

K-ruokakaupat pyrkivät palvelemaan asiakkaitaan jatkuvasti paremmin. Tehdyissä tutkimuksissa ja kyselyissä asiakkaat toivovat, että heille suunnatut tarjoukset vastaisivat nykyistä paremmin heidän ostotottumuksiaan. Kohdennettujen tarjousten avulla K-ruokakaupat kykenevät vastaamaan asiakkaiden toiveisiin nykyistä paremmin.

8. Miten asiakkaat ovat ottaneet kohdennetut edut vastaan?

Erittäin hyvin. Asiakkaat ovat toivoneet asiakaskyselyissämme jo pitkään personoituja tarjouksia. Asiakkaat arvostavat entistä enemmän kohdistetumpaa markkinointia. Sen osuus kasvaa jatkossa.