Keskon päivittäistavarakaupan ja Roosa nauhan yhteistyölle jatkoa

Tiistai 28.03.2017 - klo 15.00

Kesko jatkaa tänä vuonna Roosa nauha -kampanjan pääyhteistyökumppanina. Yhteistyö myös laajenee viime vuodesta.

Kampanjan kannatusnauhat tulevat tänä vuonna myyntiin K-Citymarketien ja K-Supermarketien lisäksi kaikkiin K-Marketeihin, joten kampanjaviikoilla loka-marraskuun aikana nauhan saa kaikista K-ruokakaupoista. Myös kampanjan lahjoitustuotteita lanseerataan lisää.

”Lähdemme tänä vuonna tavoittelemaan entistä suurempaa lahjoitusosuutta syöpätaisteluun. Viime vuonna keräsimme 262 000 euroa. Tänä vuonna aiomme kasvattaa viime vuoden lahjoitusosuutta 50 prosenttia, esimerkiksi lisäämällä tuotteita ja Roosa nauhan myyntipisteitä: kampanjan näkyvyys kasvaa K-ruokakaupoissa merkittävästi, kun Roosa nauhat tulevat myyntiin myös kaikkiin noin 800 K-Marketiin”, kertoo Keskon päivittäistavaratoimialan tavarakaupan johtaja Ari Akseli.

Roosa nauha -kampanja koskettaa suomalaisia

Roosa nauha on kolmanneksi arvostetuin hyväntekeväisyysbrändi.* Kampanja koskettaa monia suomalaisia ja se näkyy myös viime vuoden kampanjan tuloksissa: ennätysmäärä suomalaisia halusi tukea rintasyöpätutkimusta.

”Iloitsemme suuresti, että Kesko laajentaa Roosa nauhojen myyntiä. Kannustamme suomalaisia osallistumaan keräykseen ja ostamaan nauhoja sekä kampanjatuotteita. Arkiset ostot  – vaikkapa päivällistarvikkeet  – muuttuvat keräyksessä helpolla tavalla arvokkaaksi tueksi suomalaisille syöpätutkijoille”, rohkaisee Syöpäjärjestöjen pääsihteeri Sakari Karjalainen. 

Julkisen tutkimusrahoituksen pienentyessä Syöpäsäätiön tuen merkitys syöpätutkijoille kasvaa koko ajan. Lahjoitusvaroja tarvitaan kipeästi enemmän vuosi vuodelta.

Kampanjatuotteita Pirkka-sarjaan

Yhteistyö Syöpäsäätiön kanssa tukee Keskon vastuullisuustyön tavoitteita. K-ruokakaupat haluavat olla mukana suomalaisten arjessa, edistämässä suomalaisten hyviä ja terveellisiä elämäntapoja.

”Pirkka-sarjaan tulee useita uusia kampanjatuotteita lokakuun kampanjaviikoille. Tänä vuonna uutta on, että mukana on tuotteita, jotka sopivat myös erikoisruokavalioihin. Tuotekokonaisuus kiinnostaa asiakkaitamme varmasti, vihjaa Akseli.

Roosa nauha –kampanja-aika on 28.9.-22.10.2017 ja Roosa nauhat ovat myynnissä marraskuun loppuun saakka.

*Taloustutkimus 2016

Pinkkejä herkkuja Roosa nauhan kunniaksi

Nostolistauksessa ei ole tässä yhteydessä mitään listattavaa valituilla parametreillä.

Pirkka tykkää pinkistä

Nostolistauksessa ei ole tässä yhteydessä mitään listattavaa valituilla parametreillä.

K-Menu mukana

Nostolistauksessa ei ole tässä yhteydessä mitään listattavaa valituilla parametreillä.