Rokotekampanja

K-ruokakaupat osallistuivat jälleen Pampersin ja UNICEFin kansainväliseen rokotekampanjaan ja keräsivät varat lähes 900 000 jäykkäkouristusrokotteeseen äideille ja vastasyntyneille. 

Jokaisesta K-ruokakaupasta ja K-ruokakauppojen verkkokaupoista loka-joulukuussa 2016 ostetusta Pampers-tuotteesta K-ruokakaupat ja Pampers lahjoittivat yhdessä neljä rokotetta UNICEFin jäykkäkouristuksen vastaiseen ohjelmaan. K-ruokakauppojen kautta kerättiin varat lähes 900 000 jäykkäkouristusrokotteeseen äideille ja vastasyntyneille. 

Bakteerin aiheuttama jäykkäkouristus on yksi pikkuvauvojen yleisimmistä kuolinsyistä köyhissä maissa. Vauvat saavat tartunnan usein epähygieenisissä synnytysoloissa. Jäykkäkouristus on täysin ehkäistävissä rokotteella. Pampersin ja UNICEFin maailmanlaajuisen rokotekampanjan ansiosta yli 100 miljoonaa äitiä lapsineen on saanut suojan jäykkäkouristusta vastaan ja 500 000 vastasyntyneen henki on pelastunut. K-ruokakaupat osallistuivat rokotekampanjaan jo yhdeksättä kertaa.

Pampers

* K-ruokakaupat sekä Pampers lahjoittivat UNICEFin jäykkäkouristuksen vastaiseen ohjelmaan yhteensä 0,312 euroa jokaisesta loka-joulukuussa 2016 K-ruokakaupoista ja K-ruokakauppojen verkkokaupoista ostetusta Pampers-tuotteesta. Lahjoitus vastasi neljän jäykkäkouristusrokotteen hintaa. Lahjoituksella voidaan myös tukea rokotteiden jakelua. 

UNICEF ei tue mitään tuotemerkkejä tai tuotteita. Pampers on Procter & Gamblen tuotemerkki. Lisätietoja osoitteessa www.pampers.fi tai www.unicef.org

Rokotekampanja parantaa maailmaa

Nostolistauksessa ei ole tässä yhteydessä mitään listattavaa valituilla parametreillä.

Tue UNICEFin työtä