Rokotekampanja

K-ruokakaupat osallistuvat jälleen Pampersin ja UNICEFin kansainväliseen rokotekampanjaan. 

Jokaisesta K-ruokakaupasta ja K-ruokakauppojen verkkokaupoista ostetusta Pampers-tuotteesta K-ruokakaupat ja Pampers lahjoittavat yhdessä neljä rokotetta UNICEFin jäykkäkouristuksen vastaiseen ohjelmaan, jolla suojellaan äitejä ja vastasyntyneitä.

Pampers

* K-ruokakaupat sekä Pampers lahjoittavat UNICEFin jäykkäkouristuksen vastaiseen ohjelmaan yhteensä 0,312 euroa jokaisesta loka-joulukuussa 2016 K-ruokakaupoista ja K-ruokakauppojen verkkokaupoista ostetusta Pampers-tuotteesta. Lahjoitus vastaa neljän jäykkäkouristusrokotteen hintaa. Lahjoituksella voidaan myös tukea rokotteiden jakelua. 

UNICEF ei tue mitään tuotemerkkejä tai tuotteita. Pampers on Procter & Gamblen tuotemerkki. Lisätietoja osoitteessa www.pampers.fi tai www.unicef.org

Rokotekampanja parantaa maailmaa

Nostolistauksessa ei ole tässä yhteydessä mitään listattavaa valituilla parametreillä.
Nostolistauksessa ei ole tässä yhteydessä mitään listattavaa valituilla parametreillä.

Tue UNICEFin työtä