K-ruokakaupat lahjoittavat jälleen rokotteita

K-ruokakaupat osallistuvat jälleen UNICEFin ja Pampersin kansainväliseen rokotekampanjaan.

Jokaisesta K-ruokakaupasta ostetusta Pampers-tuotteesta K-ruokakaupat ja Pampers lahjoittavat yhdessä neljä rokotetta UNICEFin jäykkäkouristuksen vastaiseen ohjelmaan, jolla suojellaan äitejä ja vastasyntyneitä.

Yhdellä tuotteella neljä rokotetta

Jäykkäkouristus on vaarallinen tauti, joka yhä surmaa vuosittain lähes 50 000 vauvaa ja tuhansia äitejä. Se on yleinen maissa, joissa äidit joutuvat synnyttämään epähygieenisissä oloissa kotona. Jäykkäkouristus on täysin ehkäistävissä rokotteella, joka annetaan ennen raskautta tai sen aikana.

Rokotusohjelmallaan UNICEF ja Pampers sekä yhteistyökumppanit tähtäävät äitien ja vastasyntyneiden jäykkäkouristuksen hävittämiseen. Kampanja on auttanut hävittämään taudin jo 18 maasta, ja sen avulla on pelastettu 500 000 vastasyntyneen henki. Jäykkäkouristusta esiintyy vielä 20 maassa.

Loka-joulukuussa 2016 järjestettävän kampanjan avulla kerätään varoja UNICEFille. K-ruokakaupat sekä Pampers lahjoittavat UNICEFin jäykkäkouristuksen vastaiseen ohjelmaan yhteensä 0,312 euroa jokaisesta loka-joulukuussa 2016 K-ruokakaupoissa ostetusta Pampers-tuotteesta.

Lahjoitus vastaa neljän jäykkäkouristusrokotteen hintaa. Lahjoituksella voidaan myös tukea rokotteiden jakelua. Lue lisää yhteistyöstä Pampersin  ja UNICEFin sivuilta.

UNICEF ei tue tuotemerkkejä tai tuotteita. Pampers on Procter & Gamblen tuotemerkki.

Kiitos jo etukäteen osallistumisesta tämän vuoden kampanjaan!

Nostolistauksessa ei ole tässä yhteydessä mitään listattavaa valituilla parametreillä.