Kysymyksiä ja vastauksia latausedusta

Saavatko kaikki K-ruoka-sovelluksen ladanneet uuden latausedun?

- Etu näkyy ja on lunastettavissa ainoastaan uusilla, 17.10. ja sen jälkeen sovelluksen ladanneilla sekä niillä, jotka eivät ole lunastaneet aiempaa latausetua. 

Saanko edun, vaikka olen ladannut sovelluksen jo aiemmin ja lunastanut aiemman latausedun?

- Aiemman latausedun lunastaneelle sovelluksen käyttäjälle ei tule näkyviin uutta etua.

Mistä löydän latausedun?

- Kun olet ladannut sovelluksen ja kirjautunut Plussanumerolla, etu löytyy kohdasta Edut, Omat edut, heti ensimmäisenä listassa.

Sovelluksessani näkyy latausetu harmaana.

- Etu on käytetty, eikä se ole lunastettavissa enää uudelleen.

Painoin edun käytetyksi vahingossa jo kotona.

- Etu on kertakäyttöinen ja se tulee kuitata lunastetuksi vasta kassalla.

Minulla ei ole älypuhelinta, saako edun silti?

- Etu on voimassa ainoastaan niillä, jotka lataavat K-ruoka-sovelluksen älypuhelimeensa tai tablettiinsa, ja rekisteröivät siihen nimensä ja Plussa-kortin numeron. Etua ei voi lunastaa muuten.

Voinko lunastaa edun myös tabletilla?

- K-ruoka-sovelluksen voi ladata myös tabletille, jolloin tabletti tulee mukaan lunastaessaan etua kaupassa. Etu on Plussa-korttikohtainen ja käytettävissä vain kerran, siksi etua ei voi lunastaa sekä mobiililla että tabletilla.

Voiko latausedun lunastaa useampi samaan talouteen kuuluva henkilö?

- Kyllä, etu on Plussa-korttikohtainen, ja jokainen talouden Plussa-kortin omistaja (esim. rinnakkaiskorttilainen) voi ladata K-ruokasovelluksen omaan älypuhelimeensa / tablettiinsa. Tällöin jokainen sovelluksen ladannut voi lunastaa edun, mutta vain kerran.

Voinko vaihtaa latausedun johonkin toiseen tuotteeseen?

- Et voi, kuponkikoodi on voimassa vain kyseisellä tuotteella.

Tuleeko etu lunastaa sovelluksessa näkyvästä omasta kaupasta?

- Latausedun voi lunastaa mistä tahansa K-ruokakaupasta. Etu on kertakäyttöinen eli yksi etu/lataus.

Mihin mennessä etu tulee lunastaa?

- Tuotteita on rajoitettu määrä, ja kampanja loppuu viimeistään 27.11.2016, johon mennessä etu on lunastettava.

En löydä latausetua K-ruoka-sovelluksesta?

- Latausetu näkyy sekä päänäkymässä että EDUT-valikossa
- Klikkaa kassalla latausetunäkymään, ja kuittaa kohta ”KÄYTÄ ETU”
- Sovellus kysyy vielä kuittauksen, johon tulee kuitata ”OK”. Etu muuttuu harmaaksi ja teksti vaihtuu ”ETU KÄYTETTY”
- Kassa varmistaa, että etu muuttuu harmaaksi.

Miksi haluatte lisää K-ruoka-sovelluksen lataajia?

K-ruoka-sovelluksen latauslahjalla haluamme kannustaa asiakkaitamme K-ruoka-sovelluksen käyttäjiksi, jotta voisimme asiakastietoja hyödyntämällä keskustella asiakkaidemme kanssa entistäkin paremmin ja tarjota heille juuri heitä kiinnostavia yksilöityjä tarjouksia ja muita etuja. Kohdennettujen tarjouksien tarjoamisesta hyötyvät sekä asiakkaat että kauppa.

Miksi keräätte asiakastietoa ja mihin tietoa hyödynnetään?

Keräämme asiakastietoa kohdennettua markkinointia varten. Kohdennetulla markkinoinnilla tavoittelemme entistä parempaa asiakaspalvelua. Tavoitteena on, että asiakas saa massamarkkinoinnin sijaan entistä osuvampia etuja itselleen. Olemme tutkineet paljon asiakkaiden suhtautumista ja palaute on ollut todella myönteistä. Henkilökohtaisesti räätälöidyt tuotetarjoukset ovat aivan uudenlaista kohdennettua markkinointia. Kohdennettua markkinointia omille asiakkaille tehdään maailmanlaajuisesti varsin paljon.

Mihin muuhun kuin räätälöityyn sähköiseen markkinointiin asiakkaiden ostoshistoriatietoa käytetään K-ryhmässä?

Asiakaskohtaisia tietoja ei käytetä muihin tarkoituksiin, kuin kohdennettuun markkinointiin. Tilastollisin menetelmin muodostettuja asiakasryhmiä hyödynnetään ruokakauppojen kauppakohtaisessa valikoimien suunnittelussa. Lisäksi tietoa hyödynnetään ostokäyttäytymisluokka-klustereiden muodostamisessa, jotta nähdään minkälaisia asiakkaita käy esimerkiksi tietynlaisessa kaupassa. Tämä helpottaa entisestään juuri sen alueen asiakkaita kiinnostavien valikoimien rakentamista kauppakohtaisesti. Ostokäyttäytymisluokat rakennetaan siten, että niistä ei ole mitenkään mahdollista irrottaa tai tunnistaa yksittäistä asiakasta missään vaiheessa.

Mistä sovellus saa asiakastietojani käyttöön ja miten tietoturvallisuus varmistetaan?

Kerättyjen tietojen käsittelyssä noudatetaan henkilötietolakia sekä muita Suomen lainsäädännössä yksilön tietosuojasta voimassa olevia säädöksiä. Sovelluksessa kerättäviä henkilötietoja käsitellään samalla tavalla kuin K-Plussa -asiakastietoja. K-Plussan rekisteriselosteen löydät täältä. Sovelluksen käyttöönotosta lähetetään tieto K-Plussa -asiakastietoihin ja sovelluksessa sinulle näytetään K-Plussa -asiakastietojasi sovelluksen toimintojen paremman käytettävyyden takia (esimerkiksi ostoslista-toiminto). K-Plussa -asiakastietosi näkyvät kaikille sovellusta käyttäville Plussa-korttisi kanssa samaan kotitalouteen (pää- ja rinnakkaiskortit) kuuluville Plussa-kortinhaltijoille samassa laajuudessa kuin ne näkyvät sovelluksessa sinulle.

Takaisin