Maistuvat ja ravitsevat välipalasmoothiet

Maistuvat ja ravitsevat välipalasmoothiet

Koulupäivän jälkeen on hyvä tankata kunnolla energiaa! Tuoreista aineksista valmistettu pirtelö on maistuva ja ravitseva välipala, jonka kaikenikäiset koululaiset voivat surauttaa turvallisesti ja helposti blenderissä.

Tankki täyteen marjoja & hedelmiä

Mansikoita, ananasrenkaita, pakastemustikoita, banaaneja… Välipalapirtelöön voi sujauttaa mitä tahansa marjoja, hedelmiä ja miksei myös vihanneksia. Voit pilkkoa hedelmät valmiiksi jääkaappiin odottamaan nälkäisiä koululaisia.

Raikas mustikkasmoothie syntyy nopeasti vain kolmesta aineksesta: mustikoista, maustamattomasta jogurtista sekä Pirkka aprikooseista. Helppo marjapiimäsmoothie sekoitetaan piimästä ja marjasekoituksesta.

Raikas marjasmoothie tai perinteinen mansikkamaito ovat kuin Suomen kesä lasissa. Mangoa, ananasta ja kookosmaitoa sisältävä trooppinen smoothie maistuu puolestaan ihan makealta etelänlomalta!

Iik, pirtelöni on vihreä!

Trendikkäät viherpirtelöt maistuvat hyvin myös lapsille. Voit aloittaa kokeilun sekoittamalla pari salaatinlehteä marjaisan smoothien joukkoon – makueroa tuskin huomaa!

Helppo vihersmoothie surautetaan Pirkka vihersmoothieaineksista, kaurajuomasta ja avokadosta.

Ruokaisia smoothieherkkuja

Viljat sekä erilaiset siemenet tuovat pirtelöihin tuhtia ruokaisuutta. Pehmeä, mansikoilta ja banaanilta maistuva rahkasmoothie saa lisäpotkua auringonkukansiemenistä. Pirteän jogurttismoothien sisältämät Pirkka Luomu kauraleseet hellivät vatsaa.

Juotavaa jälkiruokaa

Todelliset herkkusuut voivat sujauttaa pirtelöihin myös makeita herkkuja. Juustokakkusmoothie kätkee alleen digestive-murusia juustokakun pohjan tapaan, kun taas mansikka-Kismetpirtelö sisältää nimensä mukaisesti murustettua Kismet-keksisuklaata. Nam!

Lisää välipalapirtelöitä

Raikkautta päivään Pirkka smoothiella

Sinua saattaisi kiinnostaa