K-Supermarket Mustapekassa näkyy sesonki

K-Supermarket Mustapekassa näkyy sesonki

K-Supermarket Mustapekassa onnistuminen mitataan sillä, nouseeko asiakkaalla vesi kielelle.

K-Ruoka Awards -finaaliin 2017 valittu helsinkiläinen K-Supermarket Mustapekka haluaa palvella asiakkaitaan aina hieman paremmin, kuin he osaisivat odottaa.

“On tottakai tärkeää, että asiakas saa kauppareissullaan kaiken mitä hän on tullut hakemaan, mutta meidän mielestämme se ei kuitenkaan riitä. Haluamme tarjota aina jotakin enemmän”, kauppias Jouni Ekholm toteaa.

Ekholmin mukaan ratkaisevaa on sesonkien huomioiminen: heti sisään astuessa pitää näkyä mikä aika vuodesta on. Mustapekassa seurataan aikaa ja ilmiöitä myös laajemmin.

“Meillä on innovatiivista ja innokasta porukkaa töissä. Haluamme aina olla ensimmäisten joukossa kokeilemassa uusia asioita”, Ekholm kertoo.

Laadukkaan ja ajankohtaisen valikoiman lisäksi myös tuotteiden inspiroiva ja houkutteleva asettelu on kauppiaalle sydämen asia.

“Tavoitteenamme on nostaa vesi asiakkaan kielelle. Jos onnistumme tässä tiedämme, että kaikki ei ole mennyt ainakaan ihan pieleen”, Ekholm naurahtaa.

Tutustu finalisteihin

Sinua saattaisi kiinnostaa