K-Ruoka-sovelluksen latausetu

K-Ruoka-sovelluksen latausetu

Nyt kannattaa ladata K-Ruoka-sovellus, sillä ladatessasi saat 5 € Plussa-rahaa!

Kysymyksiä ja vastauksia latausedusta

Mistä löydän latausedun?

  • Kun olet ladannut sovelluksen ja kirjautunut Plussa-kortin numerolla, etu kirjautuu Plussa-taloudellesi automaattisesti. Talouden pääkortin haltija saa Plussa-rahan käyttöön latausta seuraavan kuukauden pistehyvityksen yhteydessä.

Kuinka pian Plussa-raha näkyy kortillani?

  • Talouden pääkortin haltija tai rinnakkaiskortinhaltija, joka on valtuutettu käyttämään Plussa-tiliä, voi käyttää Plussa-rahan seuraavan kuukauden pistehyvityksen jälkeen.

Saavatko kaikki K-Ruoka-sovelluksen ladanneet uuden latausedun?

  • Edun saavat ainoastaan uudet sovelluksen ladanneet ja Plussa-numerolla kirjautuneet. Sovellukseen kirjautuminen tapahtuu huhtikuusta 2018 alkaen K-Tunnuksella. (Lisää tietoja K-Tunnuksesta täältä: https://www.k-tunnus.fi/#/ ) Edun saaminen vaatii Plussa-kortin numeron syöttämisen sovellukseen.

Saanko edun, vaikka olen ladannut sovelluksen jo aiemmin ja lunastanut aiemman latausedun?

  • Aiemman latausedun lunastanut sovelluksen käyttäjä ei saa uutta etua.

Saanko edun, vaikka olen ladannut sovelluksen jo aiemmin, mutten ole lunastanut mitään latausetua?

  • Aiemman sovellukseen käyttöön ottaneet eivät saa uutta latausetua. Latausetu koskee vain täysin uusia käyttäjiä.

Olisin mieluummin halunnut tällä hetkellä voimassaolevan latausedun, mutta olen jo lunastanut etuni. Miksi etu vaihtelee?

  • Tarjoamme erilaisia latausetuja sovelluksen ladanneille riippuen kulloinkin voimassaolevasta kampanjasta. Pyrimme huomioimaan erilaisten kohderyhmien mieltymyksiä. Haluamme myös välillä yllättää asiakkaita ja kannustaa heitä aktiivisesti lataamaan K-Ruoka-sovelluksen.

En omista älypuhelinta, mutta haluaisin latausedun. Miksi edun saavat vain sovelluksen ladanneet?

  • Kyseessä on nimenomaan latausetu K-Ruoka-sovelluksen rekisteröityneille käyttäjille, jolla haluamme kannustaa asiakkaita ottamaan monipuolinen sovellus käyttöönsä helpottaakseen arkeaan. Sovelluksesta löytyy mm. viikoittaiset henkilökohtaiset edut, oman K-ruokakauppasi tarjoukset, mahdollisuus jakaa ostoslistat perheen kesken sekä 7 500 reseptiä.

  • Voit aina kuitenkin tilata sähköisen asiakaskirjeen osoitteessa www.k-ruoka.fi/parhaatedut, jolloin saat muita henkilökohtaisia, ostohistoriaan perustuvia etuja viikoittain.

Minulla oli vanhassa puhelimessani ladattuna K-Ruoka-sovellus ja latasin sen uuteen puhelimeeni, saanko latausedun?

  • Edun saavat ainoastaan käyttäjät, jotka eivät ole aiemmin ottaneet käyttöön K-Ruoka-sovellusta.

Tuleeko minun yhdistää Plussa-korttini sovellukseen saadakseni edun?

  • Kyllä, latausedun saaminen edellyttää Plussa-kortin yhdistämistä K-Ruoka-sovellukseen.

Voiko sovelluksen ladata myös tabletille, saanko silloinkin latausedun käyttöön?

  • K-Ruoka-sovelluksen voi ladata myös tabletille. Etu on Plussa-korttikohtainen ja käytettävissä vain kerran, siksi etua ei voi lunastaa sekä mobiililla että tabletilla.

Saako myös rinnakkaiskortilla latausedun?

  • Kaikki talouden henkilöt voivat saavat latausedun ottaessaan sovelluksen käyttöön uutena käyttäjänä. Näin ollen samaan talouteen voi tulla etua useaan kertaan.

  • Myös rinnakkaiskortin haltija saa Plussa-rahan käyttöönsä, jos pääkortin haltija on sallinut rinnakkaiskorteille Plussa-rahan käyttämisen. Plussa-talouden pääkortin haltija voi halutessaan valtuuttaa talouden rinnakkaiskortinhaltijan käyttämään Plussa-rahaa. Valtuutuksen voi tehdä Oma Plussassa tai soittamalla K-Plussan asiakaspalveluun.

Minulla ei näy latausetua lainkaan, vaikka en ole lunastanut aiemmin latausetua.

  • Edun saavat käyttöönsä ainoastaan uudet sovelluksen käyttäjät.

Miksi haluatte lisää K-Ruoka-sovelluksen lataajia?

  • K-Ruoka-sovelluksen latauslahjalla haluamme kannustaa asiakkaitamme K-Ruoka-sovelluksen käyttäjiksi, jotta voisimme asiakastietoja hyödyntämällä keskustella asiakkaidemme kanssa entistäkin paremmin ja tarjota heille juuri heitä kiinnostavia yksilöityjä tarjouksia ja muita etuja. Kohdennettujen tarjouksien tarjoamisesta hyötyvät sekä asiakkaat että kauppa.

Miksi keräätte asiakastietoa ja mihin tietoa hyödynnetään?

  • Keräämme asiakastietoa kohdennettua markkinointia varten. Kohdennetulla markkinoinnilla tavoittelemme entistä parempaa asiakaspalvelua. Tavoitteena on, että asiakas saa massamarkkinoinnin sijaan entistä osuvampia etuja. Olemme tutkineet paljon asiakkaiden suhtautumista ja palaute on ollut todella myönteistä. Henkilökohtaisesti räätälöidyt tuotetarjoukset ovat aivan uudenlaista kohdennettua markkinointia. Kohdennettua markkinointia omille asiakkaille tehdään maailmanlaajuisesti varsin paljon.

Mihin muuhun kuin räätälöityyn sähköiseen markkinointiin asiakkaiden ostoshistoriatietoa käytetään K-ryhmässä?

  • Asiakaskohtaisia tietoja ei käytetä muihin tarkoituksiin, kuin kohdennettuun markkinointiin. Tilastollisin menetelmin muodostettuja asiakasryhmiä hyödynnetään ruokakauppojen kauppakohtaisessa valikoimien suunnittelussa. Lisäksi tietoa hyödynnetään ostokäyttäytymisluokka-klustereiden muodostamisessa, jotta nähdään minkälaisia asiakkaita käy esimerkiksi tietynlaisessa kaupassa. Tämä helpottaa entisestään juuri sen alueen asiakkaita kiinnostavien valikoimien rakentamista kauppakohtaisesti. Ostokäyttäytymisluokat rakennetaan siten, että niistä ei ole mitenkään mahdollista irrottaa tai tunnistaa yksittäistä asiakasta missään vaiheessa.

Mistä sovellus saa asiakastietojani käyttöön ja miten tietoturvallisuus varmistetaan?

  • Kerättyjen tietojen käsittelyssä noudatetaan henkilötietolakia sekä muita Suomen lainsäädännössä yksilön tietosuojasta voimassa olevia säädöksiä. Sovelluksessa kerättäviä henkilötietoja käsitellään samalla tavalla kuin Plussa -asiakastietoja. Plussan rekisteriselosteen löydät täältä. Sovelluksen käyttöönotosta lähetetään tieto Plussa -asiakastietoihin ja sovelluksessa sinulle näytetään Plussa -asiakastietojasi sovelluksen toimintojen paremman käytettävyyden takia (esimerkiksi ostoslista-toiminto). Plussa -asiakastietosi näkyvät kaikille sovellusta käyttäville Plussa-korttisi kanssa samaan kotitalouteen (pää- ja rinnakkaiskortit) kuuluville Plussa-kortinhaltijoille samassa laajuudessa kuin ne näkyvät sovelluksessa sinulle. Pois lukien Plussa-rahan saldo, joka näytetään vain pääkorttilaiselle sekä rinnakkaiskorttilaiselle, jos rinnakkaiskortinhaltija on valtuutettu käyttämään Plussa-tiliä

Sinua saattaisi kiinnostaa