K-Supermarket on Kultainen Pippuri -kisan suosikkikauppa

K-Supermarket on Kultainen Pippuri -kisan suosikkikauppa

Iltalehden Kultainen Pippuri -kisassa lukijat ja asiakkaat pääsevät nostamaan esiin suosikkikauppansa. Tänä vuonna K-Supermarket Herkkupähkinä oli yksi suosituimmista ruokakaupoista. Lue miksi!

K-Supermarket logo

K-Supermarket Herkkupähkinä on harvinaisen ihmisläheinen kauppa

Palkittu K-Supermarket Herkkupähkinää ylistettiin erityisesti sen asiakaslähtöisestä palvelusta ja valikoimasta. Muita asiakkaiden kommentteja kaupasta:

  • Ihana henkilökunta
  • Monipuolinen ja laaja tuotevalikoima neliöihin nähden
  • Lähes kaikki tuotetoiveet toteutetaan, eikä silti ole hyllyissä ahdasta
  • Sopivan kokoinen kauppa
  • Kaiken ikäiset otetaan heinosti huomioon - kassalla annetaan lapsille tarroja
  • Kauppiaan aktiivinen sosiaalisen median päivittäminen

K-Supermarket Herkkupähkinän kauppias Ohto Paronen kiittää ennen kaikkea loistavaa henkilökuntaansa, jota hän kehuukin asiakaspalvelun mestareiksi. "Kaikki lähtee ihmisistä, niin asiakkaan yksilöllinen kohtaaminen ja vanhanajan lähikaupan henkemme kuin joka ikisen saamamme tuotetoiveen selvittäminen loppuun asti, ja lähes aina täyttäminen", Paronen kertoo.

K-Supermarket valikoima artikkelikuva

Elintarvikekisan finaalissa useita K-ryhmän tuotteita

Parhaiden ruokakauppojen lisäksi Iltalehden Kultainen Pippuri -kilpailussa palkittiin vuonna 2018 ilmestyneitä elintarvikkeita kuudessa eri kategoriassa.

Arjen helpottajaksi finaalissa oli ehdolla Pirkka Parhaat kasvispihviainekset ja vuoden innovaatio-tittelistä kisasi K-Supermarket Hertan pantillinen ostoskassi.