Uutuudet
Luovuimme 1.8. Internet Explorer -selaimen tuesta. Parhaan käyttökokemuksen saamiseksi suosittelemme vaihtamaan johonkin seuraavista Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome tai Microsoft Edge.
Uutuusvälipala Arla &More Kerros-Skyr

Uutuusvälipala Arla &More Kerros-Skyr

Erilaisia välipaloja syödään nykyään entistä useammin. Moni meistä esimerkiksi korvaa perinteisen aamiaisen ja kahden lämpimän ruoan ateriamallin joustavasti 5-7 päivittäisellä välipalalla. Oli ateriarytmisi perinteinen tai joustava, tärkeää on tehdä terveellisia välipalavalintoja.

Terveellinen välipala aterioiden välillä sisältää kuitupitoisia täysjyvätuotteita, vähärasvaisia maitotuotteita, luonnollisia proteiinin ja kalsiumin lähteitä sekä kasviksia ja hedelmiä.

Arlan Arla &More –tuotesarjasta löydät uudenlaisia ja innovatiivisia välipaloja ja pieniä aterioita, jotka on kehitetty erityisesti paljon liikkeellä olevan tarpeisiin.

Sarjan uusin tulokas on herkullinen ja terveellinen Arla &More Skyr&Oats. Kerros-Skyr koostuu nimensä mukaisesti kahdesta kerroksesta: päällä täyteläinen, mutta rasvaton ja proteiinipitoinen skyr kauran kera, alla kerros makeaa ja raikasta mustikkaa tai aprikoosia.

Vinkkejä terveellisen välipalan valintaan

Välipalojen syömisellä on usein huono maine, mutta turhaan: terveellinen välipala auttaa pitämään nälän poissa aterioiden välillä. Näillä vinkeillä helpotat välipalan valintaa.

1. Aikatauluta ja ennakoi

Jos aterioiden väli on yli viisi tuntia, kannattaa niiden välissä syödä terveellinen välipala. Pysyt hyvässä vireessä koko päivän kun ennakoit nälän. Jos iltapäivän väsymys tai aamupäivän nälkä iskevät joka päivä samaan aikaan, kannattaa ennakoida ja ottaa mukaan terveellinen ja helppo välipala sokerisen herkun sijaan. arla skyr valipalkki1

2. Tunnista terveellinen välipala

Hyvässä välipalassa on kuitua ja proteiinia, mahdollisimman paljon vitamiineja ja kivennäisaineita kaloria kohti ja vain vähän suolaa ja lisättyä sokeria. arla skyr valipalkki2

3. Valitse ruokaa, jossa ei ole turhia lisäaineita

Näin saat enemmän luonnollista hyvää jokaisella suupalalla. Voit aloittaa yhdistämällä hedelmiä ja kasviksia täysjyvätuotteisiin ja proteiinipitoisiin maitotuotteisiin. Esimerkiksi Arla &More Kerros-Skyr ei sisällä keinotekoisia makeutusaineita. arla skyr valipalkki3

4. Suosi luonnollisia proteiineja

Maitotuotteissa on luontaisesti paljon proteiinia. Maidon tai jogurtin lisääminen välipalaan auttaa saavuttamaan päivittäisen maitotuotteiden saantisuosituksen. arla skyr valipalkki4

5. Muista täysjyvä ja kuitu

Täysjyvä on luonnollinen kuidun lähde. Kun maitotuotteisiin yhdistetään ravitsevia raaka-aineita, kuten kauraa, tattaria ja siemeniä, saadaan niistä entistä täyttävimpiä ja ravitsevampia. Arla &More -tuotteiden kehityksessä on kiinnitetty erityisesti huomiota pureskeltavuuteen, joka on tärkeä osa kylläisyyden tunnetta.

arla skyr valipalkki5