K-kaupassa
Ehdotuksestasi K-kaupan hyllylle - vaikuta valikoimaan

Ehdotuksestasi K-kaupan hyllylle - vaikuta valikoimaan

Tunnetko hyvän paikallisen tuottajan? Kaipaatko juuri tiettyä tuotetta K-kauppasi hyllylle? Tee ehdotus suosikistasi – voit vaikuttaa oman kauppasi valikoimaan!

Vaikuta valikoimaan

K-kauppiaat ottavat asiakkaansa mukaan kaupan kehittämiseen esimerkiksi kuuntelemalla heidän tuotetoiveitaan. Juuri sinä voit siis vaikuttaa suoraan K-kauppasi valikoimaan toivomalla lempituotteitasi.

K-ruokakauppiaat ovat itsenäisiä yrittäjiä ja heillä onkin oivallinen mahdollisuus rakentaa tuotevalikoimansa vastaamaan täysin paikallisten asiakkaidensa tarpeita. Kauppias voi ottaa asiakkaidensa toiveesta esimerkiksi lähi- ja pientuottajien tuotteita kauppaansa myyntiin.

Kannattaa siis kertoa suoraa kauppiaalle tai muulle kaupan henkilökunnalle, jos kaipailet K-kauppasi hyllylle jotain tiettyä tuotetta. Nykäise kauppareissulla kauppiasta tai kaupan henkilökuntaa hihasta!

Kätevä tapa toivoa tuotetta valikoimaan on lähettää toive suoraan kaupalle asiakaspalautelomakkeen kautta. Muista jättää lomakkeelle yhteystietosi, mikäli haluat kauppiaalta vastauksen tuotetoiveen toiteutumiseen ja aikatauluun.

Vaikuta Facebookissa

K-kauppasi Facebook-sivusto on hyvä kanava välittää kauppiaallesi tuotetoiveita ja kehitysehdotuksia myös vastuullisuuteen liittyvissä asioissa. K-kauppias kuuntelee ja vastaa sinulle aina mahdollisimman nopeasti.

K-kauppojen lähes 300 kauppakohtaista Facebook-sivua ovatkin loistavia vuoropuhelun paikkoja. Kannattaa peukuttaa heti oman K-Markettisi, K-Supermarkettisi tai K-Citymarkettisi Facebook-sivut ja olla ajan hermolla uusimmista tärpeistä ja tarjouksista!

Jaa Pirkka-ideasi

Jos mieleesi putkahtaa toive tai mojova idea liittyen Pirkka-tuotteisiin, kuten tuotepakkauksiin, kampanjoihin tai uusiin tuotteisiin, kannattaa kertoa se K-kuluttajapalvelullemme lähettämällä viesti kuluttajapalvelu@kesko.fi tai soittamalla ilmaiseen numeroon 0800 0 1000. Numero palvelee arkisin ma-pe klo 9-13.

Voit myös esittää ideasi asiakaspalautelomakkeen kautta. Esimerkiksi Koppis- ja Leppis-mehujäät ovat saaneet alkunsa 9-vuotiaan tytön kirjeestä, jossa tyttö toivoi uusia makuja Ampparin ja Murkun seuraksi.