K-kaupassa
K-ryhmä kokosi asiakkaidensa kanssa ennätyspotin vuoden 2019 Roosa nauha -kampanjalle

K-ryhmä kokosi asiakkaidensa kanssa ennätyspotin vuoden 2019 Roosa nauha -kampanjalle

Kokosimme tänä vuonna ennätyspotin vuoden 2019 Roosa nauha -kampanjalle: huikeat reilu 770 000 euroa suomalaiselle syöpätutkimukselle!

770 000 € suomalaiselle syöpätutkimukselle

K-ryhmän lahjoitussumma vuoden 2019 Roosa nauha -kampanjalle kipusi 12-vuotisen kampanjayhteistyön tähän saakka korkeimmaksi. Syksyn aikana kerätty reilu 770 000 euroa on noin 20 prosenttia enemmän kuin viime vuonna. Kampanjan tuotolla tuetaan rintasyövän ja gynekologisten syöpien tutkimusta sekä syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään.

Roosa nauhoja myytiin K-ruokakaupoissa 24.9.–3.11.2019 välisenä kampanja-aikana yhteensä 157 494 kappaletta. Vuoden 2019 pisara-aiheisen Roosa nauhan on suunnitellut näyttelijä Seela Sella.

K-ruokakauppojen myydyimpänä Roosa nauha tuotteena porskuttaa vuosi toisensa perään Pirkka miniluumutomaatti, reilulla 1,1 miljoonalla rasialla.

Roosanauha jalkimarkkinointi 2019 sahkosuora su 450x450

Mikä Roosa nauha -keräys?

Roosa nauha -keräyksellä edistetään naisten syöpien tutkimusta ja vaikutetaan siihen, että yhä useampi syöpä voidaan ehkäistä tai hoitaa. Naisten syöpiin sairastuu joka vuosi yli 6 500 suomalaista naista.

Keräyksen tuotoilla tuetaan syöpätutkimuksen lisäksi Syöpäjärjestöjen maksutonta neuvontapalvelua, josta syöpään sairastuneet läheisineen saavat tietoa ja tukea mm. sairauden oireista ja niiden tunnistamisesta, eri hoidoista sekä sairaudesta toipumisesta ja kuntoutuksesta.

Näytä tunteesi. Näytä tukesi.