Täysin uusi PERONI NASTRO AZZURRO 0.0%

Täysin uusi PERONI NASTRO AZZURRO 0.0%

Italialainen super premium -brändi, Peroni Nastro Azzurro lanseeraa uuden alkoholittoman oluen, jossa on alkuperäisen Peroni Nastro Azzurro -oluen raikas ja virkistävä maku, nyt täysin ilman alkoholia.

Peroni Nastro Azzurro ilmoittaa ylpeänä täysin uuden alkoholittoman Peroni Nastro Azzurro 0.0%:n saapumisesta ikoniseen olutportfolioonsa huhtikuusta 2022 alkaen.

Tunnistat Peroni Nastro Azzurro 0.0%:n maun välittömästi, sillä se on valmistettu samoista huippulaadukkaista, italialaisista raaka-aineista, kuten yksinoikeudella Azzurrossa, Pohjois-Italiassa kasvatetusta Nostrano dell‘Isola -maissista. Lopputuloksena sama hurmaava italialainen maku ja 0,0 % alkoholia. Kuluttajatutkimuksessa 90 % maistajista piti sen makua samanlaisena, kuin alkuperäinen Peroni Nastro Azzurro.

Birra Peroni on käyttänyt Rooman panimossaan täysin uudenlaista teknologiaa saadakseen Peroni Nastro Azzurro 0.0%:n makuprofiilin täsmäämään vuodesta 1963 italialaisella intohimolla valmistetun lippulaivaoluensa Peroni Nastro Azzurron kanssa. Tämän uuden teknologian ansiosta valmistuksessa voidaan käyttää Peroni Nastro Azzurron ikonista pohjareseptiä ja raaka-aineita. Alkoholi poistetaan hellävaroen vasta tunnusomaisen aromi- ja makuprofiilin rauhassa kehityttyä rapsakan ja virkistävän, italialaisen maun vaalimiseksi.

Kuvituskuva 1

Oluennauttimiestrendi on muuttumassa rajusti. Jopa 27 prosenttia suomalaisista kertoo vähentäneensä alkoholin kulutustaan viimeisen kahden vuoden aikana. Jo useampi kuin joka kymmenes suomalainen (12 %) juo alkoholitonta olutta vähintään kuukausittain. Peroni Nastro Azzurro 0.0% vastaa tähän kuluttajatarpeeseen ja haluaa olla mukana elämän hetkissä, joissa oluen ystävät haluavat nauttia huippulaadukasta olutta ilman alkoholia. Olivatpa he sitten tapaamassa ystäviä baarissa, kävelyllä aurinkoisena lomapäivänä, tai rentoutumassa kotisohvalla nauttimassa vauhdikkaasta Formula 1 -viihteestä, Peroni Nastro Azzurro 0.0%:n poreilevan raikkaan maun ansiosta he voivat nauttia joka hetkestä täysillä. Missä vain, milloin vain.

*Tiedonkeruu tehtiin joulukuussa 2020 Bilendi Oy:n kuluttajapaneelissa. Tutkimushaastatteluja tehtiin yhteensä 1 000 ja otos painotettiin iän, sukupuolen, asuinalueen mukaan vastaamaan suomalaista väestöä valtakunnallisesti.