Hyppää sisältöön
K-Citymarket.fi artikkelihero 1440x550

K-Citymarket.fi-verkkokaupan tilaukset

Julkaistu 21.5.2025

K-Citymarket.fi-verkkokaupan tilaukset

Käyttötavaraan keskittynyt K-Citymarket.fi-verkkokauppa (www.k-citymarket.fi) muuttaa K-Ruokaan toukokuun lopussa ja K-Citymarket.fi-verkkokauppa suljetaan 28.5.2025. Löydät jatkossa laajan käyttötavaratuotteiden valikoiman K-Ruoasta (www.k-ruoka.fi/kauppa) ja K-Ruoan sovelluksesta. Voit tilata käyttötavaroita kätevästi ruokatilauksesi yhteydessä K-Kauppasi valikoimasta.

Mikäli olet tilannut K-Citymarket.fi-verkkokaupasta ja haluat palauttaa tilauksesi tuotteita, tehdä reklamaatioon, selvittää tuotteen takuuasioita tai olla yhteydessä K-Citymarket.fi-asiakaspalveluun, katso ohjeet alta.

K-Citymarket.fi-verkkokaupan tilausten palautukset

K-Citymarket.fi-verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus siitä, kun olet vastaanottanut tilauksen. Palautetut tuotteet hyvitetään 14 päivän kuluttua palautuksen vastaanottamisesta samalla maksutavalla, jota käytit tilausta tehdessäsi. Saat erillisen sähköpostin, kun palautuksesi on käsitelty.

Palautusohjeet

  1. Pakkaa tuotteet alkuperäiseen toimituspakkaukseen ja liitä mukaan lähetyksen mukana tullut lähetyslista. Mikäli alkuperäistä toimituspakkausta ei pysty hyödyntämään, pakkaa tuote pahviin tai muuhun kuljetuksen kestävään pakkausmateriaaliin.

  2. Liitä toimituksen mukana tullut palautustarra pakkauksen päälle niin, että vanhat osoitetiedot peittyvät. Älä liimaa palautustarraa tuotteen myyntipakkaukseen, esim. kenkälaatikkoon. Mikäli palautusosoitetarra on kadonnut, olethan yhteydessä K-Citymarket.fi-asiakaspalveluun.

  3. Vie palautus paketin toimittaneen kuljetusliikkeen palvelupisteeseen. Pyydäthän kuitin lähetyksellesi. Pakettiautomaatista noudetun paketin voi palauttaa automaatin kautta 14 vuorokautta siitä, kun se on noudettu. Tarkemmat ohjeistukset saat

    Postin ja Matkahuollon verkkosivuilta.

  4. Säilytä palautuskuitti, kunnes olet saanut verkkokaupasta kuittauksen palautuksen loppuun käsittelystä ja rahanpalautuksen käynnistymisestä.

K-Citymarket.fi-verkkokaupan palautusoikeus koskee kaikkia tuotteita lukuun ottamatta alla olevia poikkeuksia:

• Avattuja pelejä, elokuvia tai ohjelmistoja

• Avattuja hygienia- ja intiimituotteita, jotka eivät luonteensa vuoksi ole jälleenmyyntikelpoisia. Tällaisia tuotteita ovat muun muassa:

• Kosmetiikka ja kauneudenhoitotuotteet

• Kasvomaskit

• Korva- ja lävistyskorut

• Epilaattorit, partakoneet, ihokarvatrimmerit

• Hiustenhoitolaitteet ja kotiparturit

• Sähköhammasharjat ja suuhygienialaitteet

• Kuumemittarit ja alkotesterit

• Nappikuulokkeet ja hands-free-laitteet

• Asiakkaan toiveen mukaan valmistettuja tai muunneltuja tuotteita.

Asiakkaana vastaat tuotteen arvonalenemasta (arvonalennus voi olla 100 %), jos tuotetta on käytetty tai muutoin käsitelty vastoin huolenpitovelvollisuuden ohjeita, jotka on määritelty palautusoikeudessa. Myyntikuntoisen alkuperäispakkauksen tulee sisältää kaikki osat, myös mahdolliset käyttöohjeet ja pakkausmateriaalit. Tuotteessa tulee olla myös kaikki tuotetietolaput ja tarrat paikoillaan. Mahdolliset kaupanpäälliset tulee palauttaa palautuksen yhteydessä. Kesko pidättää oikeuden periä lisäksi palautuksesta aiheutuneet toimituskulut (noutoautomaatti alkaen 5,90€, kotiinkuljetus alkaen 12,90€). Verkkokaupan asiakaspalvelu auttaa palauttamiseen liittyvissä kysymyksissä.

K-Citymarket.fi-verkkokaupassa ei ole vaihto-oikeutta. Huomioithan, että tarjouksessa olevia tuotteita voi ostaa tarjoushinnalla vain kampanjan aikana eikä toista kokoa/väriä ole mahdollista tilata tarjoushinnalla kampanjan päättymisen jälkeen.

Palautetut tuotteet hyvitetään 14 päivän kuluessa siitä, kun palautus on vastaanotettu. Hyvitys maksetaan samalla maksutavalla, jota on käytetty tilausta tehdessä. Jos tilaus on maksettu verkkopankissa ja tuotteita palautetaan, sinulle saatetaan lähettää sähköpostitse linkki järjestelmään, jonne sinua pyydetään syöttämään tilinumero maksunpalautusta varten. Saat sähköpostitse vahvistuksen, kun palautus on käsitelty ja hyvitys on maksettu.

K-Citymarket.fi-verkkokaupan tilausten reklamaatiot

Mikäli haluat tehdä reklamaation tilaamastasi tuotteesta, tee reklamaatio täällä. Kirjaathan ilmoitukseen tilausnumeron lisäksi reklamoitavan tuotteen nimen ja syyn reklamaatioon. K-Citymarket.fi-asiakaspalvelu on sinuun yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse.

K-Citymarket.fi-verkkokaupasta ostettujen tuotteiden takuu

Mikäli ostamallesi tuotteelle tarjotaan valmistajan myöntämä takuu, toimii K-Citymarket.fi-verkkokaupasta saamasi tilausvahvistus takuutodistuksena. Takuu- ja huoltoasiat järjestyvät nopeimmin ottamalla yhteyttä suoraan valmistajaan. Tarkistathan ohjeet valmistajan tai maahantuojan verkkosivuilta. Voit kysyä takuuasiassa apua myös K-Citymarket.fi-verkkokaupan asiakaspalvelusta jättämällä yhteydenottopyyntö täällä. Asiakaspalvelu on sinuun yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse.

Takuu kattaa valmistus- ja materiaalivirheet, mutta ei normaalia kulumista tai fyysisiä vaurioita. Takuu ei esimerkiksi kata haljennutta näyttöä tai iskuja näytössä, vedestä ja muusta nesteestä aiheutuneita vaurioita eikä vaurioita, jotka ovat aiheutuneet virheellisestä käytöstä tai asennuksesta. Monissa tuotteissa on kuluvia osia, jotka tulee säännöllisesti vaihtaa. Takuu ei kata tällaisia vaihdettavia ja kuluvia osia, vaan varaosat on ostettava itse. Tapaturmat ja ulkoisen voiman aiheuttamat vauriot eivät myöskään kuulu takuun piiriin.

Tuotteen vian korjaus ei kuulu takuun piiriin tai jälleenmyyjän virhevastuuseen, mikäli vika on aiheutunut takuuehtojen vastaisesta menettelystä tai laiminlyönnistä, kuten käyttö-, huolto- tai asennusohjeiden noudattamatta jättämisestä. Huolto ei vastaa kadonneista tiedostoista. Asiakkaana sinun on itse otettava varmuuskopiot tallenteista. Ainoastaan maahantuojan valtuuttama huolto määrittelee, kuuluuko asiakkaan ilmoittama vika takuun piiriin.

Tarkastusmaksu peritään asiakkaalta myös niissä tapauksissa, kun huolto ei löydä laitteesta mitään vikaa. Mikäli asiakas päättää korjauttaa vian, veloitetaan asiakkaalta korjauksesta aiheutuneet kustannukset (korjauskulut ja rahti-/lähetyskulut). Tuotteen tarkastuskustannuksia ei tällöin erikseen veloiteta.

Jokainen takuuasia käsitellään tapauskohtaisesti.

K-Citymarket.fi-asiakaspalvelu

Ota yhteyttä asiakaspalveluun täyttämällä tämä lomake. Asiakaspalvelu on sinuun sähköpostitse tai puhelimitse yhteydessä.

Mansikkavuoret-tuotteet yksinoikeudella Cittareista.

Kesäunelmiin kuuluvat itseoikeutetusti vahvat ja värikkäät kuviot – mieluiten mansikkaisina.
Lue lisää