Smile Train -hyväntekeväisyyskampanja rantautuu Suomeen

Smile Train -hyväntekeväisyyskampanja rantautuu Suomeen

Päivitetty 25.3.2020

Smile Train -hyväntekeväisyyskampanja on käynnissä K-Citymarketeissa 24.3.-13.4.2020.

Joka vuosi maailmaan syntyy yli 200 000 lasta, joilla on huulihalkio ja keskimäärin yhdellä 700 lapsesta on huulihalkio syntyessään. GlaxoSmithKline ja SmileTrain tekevät yhteistyötä parantaakseen näiden lasten elämää. Smile Train on kansainvälinen hyväntekeväisyysjärjestö, joka tarjoaa ilmaisia huulihalkioleikkauksia ja monipuolista hoitoa apua tarvitseville lapsille kaikkialla maailmassa. Heidän kestävä mallinsa tarjoaa tietoa, välineistöä ja mahdollisuuden paikallisille terveydenhoidon ammattilaisille auttaa lapsia paikallisesti.

Ei tiedetä tiedä tarkkaan, mikä aiheuttaa huulihalkion, mutta yleensä siihen vaikuttaa sekä geneettiset tekijät että ympäristö. Huulihalkio voi aiheuttaa lapselle vaikeuksia syödä ja puhua. Operaatio on turvallinen ja tehokas, ja sen ansiosta lapsi pääsee näkemään ensi kertaa oman hymynsä ja hänen elämänlaatu paranee pysyvästi.

K-Citymarketit mukana auttamassa

Smile Train -hyväntekeväisyyskampanja on käynnissä K-Citymarketeissa 24.3.-13.4.2020. Jokaisesta ostetusta Sensodyne, Parodontax- ja Corega-tuotteesta lahjoitetaan 20 senttiä kehitysmaiden lasten huulihalkioleikkauksiin.

Tavaramerkit ovat GSK-konsernin omistamia tai sille lisensioituja. ©2020 GSK tai lisenssinhaltija.

Käyttöehdot: GSK, Sensodyne, Parodontax ja Corega -tuotteiden tuottaja, tukee SmileTrain -järjestöä globaalisti vuosittaisella 1,47 miljoonan dollarin lahjoituksella. Kampanja K-Citymarketeissa 24.3.-13.4. tukee suoraan globaalia SmileTrain-kumppanuutta. Mitä enemmän Sensodyne, Parodontax- ja Corega -pakkauksia myydään, sitä enemmän GSK lahjoittaa. Lue lisää www.gsksmiles.com