K-Kuluttajapalvelu - Kysy Pirkka-tuotteista
Päivitetty 24.10.2024Haluatko antaa palautetta Pirkka, Pirkka Parhaat, K-Menu tai Euro Shopper -tuotteesta? Tai toivotko saavasi tarkempaa tietoa näistä tuotteista? Kaipaatko apua K-Ruoka.fi-sivuston reseptiin liittyen? Ota yhteyttä K-Kuluttajapalveluun, autamme mielellämme!
K-Kuluttajapalvelussa kysymyksiisi vastaavat asiantuntevat kuluttajaneuvojat. Saamme vuosittain K-Kuluttajapalveluun yli 26 000 yhteydenottoa. Kysymysten selvittämiseen on tarvittaessa käytettävissä Laatu- ja tuotekehitysyksikön laatutiimin tuotelaatupäälliköiden, Tuotekehityskeittiön ruoka-asiantuntijoiden sekä laboratorion laboranttien ammattitaito. K-Ruoka.fi -sivuston ruoanvalmistusohjeisiin liittyvissä kysymyksissä auttavat K-Koekeittiön asiantuntevat ruokatoimittajat. Vastaamme palautelomakkeen ja sähköpostin kautta tulleisiin palautteisiin saapumisjärjestyksessä ja pyrimme vastaamaan yhteydenottoosi mahdollisimman pian. Jos kysymys vaatii selvittämistä asiantuntijoiltamme, voi käsittelyaika olla pidempi. Kiireellisissä asioissa pyydämme olemaan yhteydessä puhelimitse maksuttomaan numeroomme 0800 0 1000 (avoinna arkisin ma-pe klo 9-13).
K-Kuluttajapalvelu on apunasi, kun yhteydenottosi koskee seuraavia asioita:
- Pirkka, Pirkka Parhaat, K-Menu, tai Euro Shopper -tuotetta
- K-Ruoka.fi -sivun reseptiä
- K-ruokakaupasta ostettua K-ryhmän oman maahantuonnin tuotetta
Palautteesi on meille tärkeä! Voit olla meihin yhteydessä:
- asiakaspalautelomakkeen kautta
- soittamalla ilmaiseen numeroomme 0800 0 1000. Palvelemme arkisin ma-pe klo 9-13.
K-ruokakauppojen muut asiakaspalvelukanavat löydät täältä
Ennen yhteydenottoa pyydämme katsomaan, löytäisitkö vastauksen kysymykseesi näistä K-Kuluttajapalvelusta usein kysytyistä kysymyksistä.