K-Citymarket
Kingis -yhdessä pienten puolella

Kingis -yhdessä pienten puolella

Lahjoitamme 5 senttiä jokaisesta myydystä Kingis-puikosta 1.-31.8.2019 Pelastakaa Lapset ry:lle koulukiusaamisen vastaiseen toimintaan.

Kingis ja K-Citymarket tekevät kingejä tekoja.

Kingis ja K-Citymarket lahjoittavat 1.-31.8.2019 jokaisesta myydystä Kingis-puikosta 5 senttiä Pelastakaa Lapset ry:lle syrjäytymisvaarassa olevien lasten ja nuorten koulunkäynnin ja harrastamisen tukemiseksi.

Tuki kohdennetaan lapsille, joiden mahdollisuus jatkaa koulunkäyntiään tai osallistua harrastuksiinsa on uhattuna perheen vähävaraisuuden tai muiden sosiaalisten haasteiden vuoksi.

Yhteiskampanja toteutettiin myös viime vuoden elokuussa ja Pelastakaa Lapset Ry:lle saatiin kerättyä jopa 9 000 euron lahjoitus.

  • Kingiksellä on suuri sydän ja mielestämme niin pitäisi olla kaikilla ihmisillä. Suureen sydämeen mahtuu ystävyyttä, rakkautta ja välittämistä. Haluamme viedä Kingiksen sanomaa konkreettisesti eteenpäin tukemalla Pelastakaa Lapset ry:n työtä lasten ja nuorten hyväksi. Olemme todella tyytyväisiä, että K-Citymarket lähti jo toista kertaa mukaan haasteeseemme, Kingiksen markkinointipäällikkö Juho Mikkonen toteaa. KINGIS 2019 Kampanja 680x820

Suurisydäminen Kingis-puikko tuli markkinoille jo vuonna 1980 ja oli aikansa suurin puikko – jätskipuikkojen kingi. Kingis on yhä suomalaisten suosikkeja ja myy vuosittain miljoonia kappaleita. Kingis valmistetaan Sipoossa suomalaisesta kermasta ja on avainlipputuote. ”Suurella sydämellä” on ollut Kingiksen slogan jo vuodesta 1990. #kingis #suurellasydämellä