Lataa DOOG ja tee hyvää kauppareissulla

Lataa DOOG ja tee hyvää kauppareissulla

Nyt voit tehdä hyvää kauppareissun aikana – ilman oman rahan käyttämistä! Tutustu uuteen DOOG-sovellukseen pilottikaupoissa.

K-Citymarket otti kotimaisen DOOG-sovelluksen kokeiluun syksyllä 2017 ensimmäisenä ruokakauppana Suomessa. Asiakkaat pääsevät tekemään hyvää kahdessa kaupassa.

K-Citymarket Järvenpää ja K-Citymarket Turku Länsikeskus ovat ensimmäisenä kokeilemassa sovellusta, jolla voi tehdä hyvää ilman oman rahaa. DOOG-sovelluksen avulla kaupan asiakkaat voivat kerätä kaupassa käydessään doogeja eli hyväntekeväisyysvaluuttaa, jonka he voivat lahjoittaa haluamilleen järjestöille.

Hyväntekeväisyysvaluutta on sijoitettu kaupassa myytävien brändien markkinointimateriaaleihin tai itse tuotteisiin. Käyttäjät voivat kerätä doogeja älypuhelimeen asennetulla DOOG-sovelluksella, joka tunnistaa doogit AR-teknologian sekä sijaintitietojen avulla. Mukana pilotissa on eri valmistajia, joiden materiaaleista doogeja voi kerätä.

Kokeilun aikana K-Citymarket Järvenpään ja Turun Länsikeskuksen asiakkaat pääsevät tukemaan valitsemiaan järjestöjä yritysten sponsoroimana. Tuettavia kohteita ovat mm. Järvenpään Palloseura, Punainen Risti, Pelastusarmeija sekä Brother Christmas.

”DOOG-sovellus mahdollistaa sen, että K-Citymarket Järvenpäässä käyvät ihmiset ja kaupassa myytävät brändit saadaan toimimaan yhdessä sekä linkittymään osaksi yhteiskuntaa”, kommentoi K-Citymarket Järvenpään kauppias Markku Hautala.

DOOG-sovellus on suomalaisen Impaktia Oyn kehittämä sovellus, jonka avulla yritysten markkinointipanostukset voidaan muuttaa ihmisten kautta hyviksi teoiksi. Sovelluksen avulla yritykset muuntavat osan markkinointibudjetistaan hyväntekeväisyysvaluutaksi kuluttajien käyttöön. Kuluttajat voivat ladata tätä valuuttaa yrityksen mainoksista ja lahjoittaa sitä valitsemiinsa hyväntekeväisyyskohteisiin. Sovellus julkaistiin elokuun lopussa.

Katso DOOG-esittelyvideo

Lisätietoja:
Ying Zhu
CEO
+358 40 550 6282
ying.zhu@impaktia.com