Ota yhteyttä
Päivitetty 15.4.2025Tältä sivulta löydät K-kauppojen sekä K-Ruoka-verkkokaupan yhteydenottokanavat ja vastaukset yleisimpiin kysymyksiin.
Kysymyksiä ja vastauksia
Kokosimme alle vastauksia useimmin esiintyneisiin kysymyksiin, jotta saisit vastauksen kysymykseesi mahdollisimman pian.
Asiointi verkkokaupassa
- Näin tilaat K-Ruoka-verkkokaupasta ›
- Usein kysyttyä K-Ruoka-verkkokaupasta ›
- K-Ruoka-sovellus ja sen käyttöönotto ›
- Keräilypassit ja niiden käyttäminen ›
- Verkkokaupan ajankohtaiset asiat ›
Sisäänkirjautuminen ja maksaminen
Kuinka voimme auttaa?
Verkkokauppaan liittyvissä asioissa tavoitat meidät nopeimmin chatilla, jonka löydät sivun vasemmasta laidasta.
Asiakaspalvelu – botti on apunasi 24/7.
Verkkokaupan asiakaspalvelijat paikalla arkisin klo 9-20, lauantaisin klo 10-18 ja sunnuntaisin klo 16-20.
Poikkeavat aukioloajat
Helatorstai 29.5.2025: Asiakaspalvelu on suljettu, chatbot palvelee 24/7.
Juhannusviikolla pe-su 20.-22.6.2025: Asiakaspalvelu suljettu, chatbot palvelee 24/7.
Tarvitsetko apua?
Lähetä viestiä ongelmatilanteesta
Oliko ostamassasi tuotteessa laatuvirhe?
Reklamoi tuotteesta suoraan kaupallesi
Haluatko esittää tuotetoiveen tai kysyä tuotevalikoimasta?
Toivo tuotetta kaupan valikoimaan
Kysy tuotevalikoimasta suoraan kaupaltasi
Haluatko antaa palautetta?
Anna yleistä palautetta tai kehitysideoita
Apua senioriasiakkaille
Senioriasiakkaillemme tarjoamme apua neuvontapuhelimessa esimerkiksi sopivan kaupan löytymisessä ja verkkokauppaostosten tekemisessä. Maksullisen puhelintilauspalvelumme kautta koulutettu asiakasneuvoja voi myös tehdä tilauksen puolestasi. Lue lisää puhelinpalveluista ›
Oletko tilannut K-Citymarket.fi-verkkokaupasta?
Katso täältä ohjeet palautuksiin, reklamaatioihin ja takuuseen. Ota yhteyttä K-Citymarket.fi-asiakaspalveluun täyttämällä yhteydenottopyyntö täällä.