Hyppää sisältöön
Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Päivitetty 29.1.2025

Tältä sivulta löydät K-kauppojen sekä K-Ruoka-verkkokaupan yhteydenottokanavat ja vastaukset yleisimpiin kysymyksiin.

Kysymyksiä ja vastauksia

Kokosimme alle vastauksia useimmin esiintyneisiin kysymyksiin, jotta saisit vastauksen kysymykseesi mahdollisimman pian.

Asiointi verkkokaupassa

Sisäänkirjautuminen ja maksaminen

Kuinka voimme auttaa?

Verkkokauppaan liittyvissä asioissa tavoitat meidät nopeimmin chatilla, jonka löydät sivun vasemmasta laidasta.

Asiakaspalvelu – botti on apunasi 24/7.

Verkkokaupan asiakaspalvelijat paikalla arkisin klo 9-22, lauantaisin klo 10-18 ja sunnuntaisin klo 16-20.

Tarvitsetko apua?

Lähetä viestiä ongelmatilanteesta

Oliko ostamassasi tuotteessa laatuvirhe?

Reklamoi tuotteesta suoraan kaupallesi

Haluatko esittää tuotetoiveen tai kysyä tuotevalikoimasta?

Toivo tuotetta kaupan valikoimaan

Kysy tuotevalikoimasta suoraan kaupaltasi

Haluatko antaa palautetta?

Lähetä palautetta kaupalle

Anna yleistä palautetta tai kehitysideoita

Apua senioriasiakkaille

Senioriasiakkaillemme tarjoamme apua neuvontapuhelimessa esimerkiksi sopivan kaupan löytymisessä ja verkkokauppaostosten tekemisessä. Maksullisen puhelintilauspalvelumme kautta koulutettu asiakasneuvoja voi myös tehdä tilauksen puolestasi. Lue lisää puhelinpalveluista ›