Kysymyksiä ja vastauksia K-Ruoka-keräilypassista

Kysymyksiä ja vastauksia K-Ruoka-keräilypassista

Digitaalinen keräilypassi on kuin K-ruokakaupoissa oleva paperinen keräilypassi, mutta leimojen leimaamisen tai paperipassin kuljettamisen sijaan keräilyihin osallistutaan K-Ruoka-sovelluksen kautta. Aktivoi keräilypassi käyttöön ja leimat täyttyvät keräilypassiin automaattisesti ostotapahtuman jälkeen.

Jos et löydä vastausta kysymykseesi, voit ottaa yhteyttä kaupan asiakaspalveluun. Kuulemme mielellään myös palautettasi. Ota yhteyttä ›

Lue myös K-Ruoka-sovelluksesta laajemmin ›

K-Ruoka-sovelluksen keräilypassi ja sen käyttäminen
Miten keräilypassi toimii?
Onko keräilypassi henkilökohtainen vai talouskohtainen?
Mitä keräilykampanjoita on saatavilla?
Leimat ja niiden kertyminen
Saako leimoja kaikista K-ruokakaupoista?
Voinko saada useamman leiman yhdeltä ostokerralta?
Tuleeko leima näkyviin välittömästi oston jälkeen?
Miksi leimaa ei ole ostoista huolimatta tullut näkyviin keräilypassiini?
Plussa-korttini on kadonnut/vioittunut ja sain kaupasta käyttööni väliaikaisen Plussa-kortin. Tuleeko leima myös tätä korttia käyttäessäni?
Samalla ostokerralla ei voi siis saada keräilypassia täyteen ja lunastaa palkintoa?
Mistä tietää miltä ostokerralta mikäkin leima on?
Mitä käy ylimääräisille leimoille, jos samalla ostoskerralla ostaa useamman kampanjatuotteen kuin mitä leimoja passin täyttymiseen tarvitaan?
Saako ilmaisesta toimituksesta tai keräilystä leiman keräilypassiin?
Palkinnon lunastaminen
Keräilypassi on täynnä, miten palkinto lunastetaan?
Voiko keräilypassin palkinnon lunastaa mistä tahansa K-ruokakaupasta?
Täysi keräilypassi katosi etusivun "aktiiviset keräilypassit" -kohdasta, vaikka keräilytuotteiden lunastusaikaa oli vielä jäljellä. Mihin keräilypassi katosi?
Voiko palkinnon lunastaa useampi samaan talouteen kuuluva henkilö?
Voiko palkinnon vaihtaa johonkin toiseen tuotteeseen?
Voiko leimoja kerätä ja palkinnon noutaa myös tabletilla?