Ajankohtaista K-Ruoka-verkkokaupassa

Ajankohtaista K-Ruoka-verkkokaupassa

K-Ruoka.fi uudistuu!

Uudistamme K-Ruoka.fi:tä - erityisesti verkkokauppaa. Kauppahaun ja ostoskorin ilme on uudistunut ja ostoskorin jälkeen kassa on rauhoitettu omaksi näkymäksi.

Jos sinulla ei vielä näy uutta verkkokauppaa - älä huoli. Päästämme asiakkaita vaiheittain uuteen verkkokauppaan, jotta voimme korjata mahdolliset virheet ja kerätä arvokasta palautetta ennen kuin uusi versio on kaikilla käytössä.

Lue lisää uudistuksesta ja ohjeita täältä.

Ota käyttöön K-Ruoka-sovellus!

K-Ruoka-sovellus on uudistunut ja tarjoaa käyttäjilleen yhä parempia ominaisuuksia, sekä uudistunutta verkkokauppakokemusta. Lue lisää sovelluksesta täältä.

VerkkokauppaanButton

Tarvitsen apua verkkokauppaan tai tilaukseen liittyen - mitä teen?

Jos K-Ruoka-verkkokauppa on sinulle vielä uusi tuttavuus, tutustu tarkemmin palveluun.

Katso löytäisitkö vastauksen kysymykseesi Usein kysyttyjä kysymyksiä -sivultamme.

Verkkomaksamisesta ja vahvasta tunnistautumisesta voit lukea lisää täältä.

Asiakaspalvelun yhteystiedot ja aukioloajat voit tarkistaa täältä. Kiireisissä asioissa suosittelemme olemaan yhteydessä chatin kautta, muuten voit jättää meille viestin myös yhteydenottolomakkeella Vastaamme kysymyksiisi mahdollisimman nopeasti.

Ensisijaisesti ikäihmisten tilausta helpottamaan olemme avanneet neuvontapuhelimen sekä maksullisen puhelintilauspalvelun. Asiakaspalvelijamme auttavat tilauksen tekemisessä tai tekevät sen asiakkaan puolesta. Lisätietoa puhelintilauspalvelusta löydät täältä.

Koittaessani kirjautua sisään verkkokauppaan järjestelmä sanoo, että minulla on jo K-tunnus?

K-tunnus on sama, jolla pääsee kirjautumaan K-Ruoka-sovellukseen. Jos sinulla on sovellus ladattuna älylaitteeseen, pääset kirjautumaan samalla tunnuksella verkkosivuilla www.k-ruoka.fi/kauppa.

Lisätietoa K-tunnuksesta löydät täältä.