Kysymyksiä ja vastauksia K-Ruoka-palvelusta

Kysymyksiä ja vastauksia K-Ruoka-palvelusta

Jos et löydä vastausta kysymykseesi, kiireellisissä verkkokaupan tilaus- ja toimitusasioissa voit ottaa yhteyttä kaupan asiakaspalveluun. Kuulemme mielellään myös palautettasi. Voit antaa sitä palautelomakkeella.

K-Tunnus ja K-Ruoka-palveluun kirjautuminen
Miksi minun kannattaa luoda K-Tunnus ja kirjautua?
Miten luon K-Tunnuksen?
Miksi en pysty luomaan K-Tunnusta / kirjautumaan?
Mitä jos en muista K-Tunnustani tai salasanaani?
Miten voin muokata K-Tunnuksen tietojani?
Miksi minun kannattaa lisätä K-Tunnukseeni Plussa-korttini numero?
Mistä löydän Plussa-korttini numeron?
Miksi palvelu ei hyväksy Plussa-korttiani?
Verkkokauppaostosten tekeminen
Miksi minun pitää verkkokauppaostoksilla valita kauppa?
Voiko verkkokaupasta ostaa kaikkia valitun kaupan myymälästä saatavia tuotteita ja päinvastoin?
Onko tilauksella minimimäärää?
Haluan saada tilaamani tuotteet muuhun kuin kotiosoitteeseeni, onko se mahdollista?
Voiko joku muu henkilö noutaa ostokset puolestani?
Voinko noutaa ostokseni milloin vain noutoajan puitteissa?
Voinko tilata verkkokaupan tuotteita puhelimitse?
Miten teen ostoksia?
Tiedän kaupan valikoimassa olevan tuotteita, joita en löydä verkkokaupasta. Voinko jotenkin tilata myös näitä tuotteita?
Saanko henkilökohtaiset etuni verkkokaupasta?
Saako verkkokauppaostoksista Plussa-pisteitä?
Miksi minun kannattaa antaa Plussa-korttini numero tilauksen tietoihin?
Miten tiedän, että tilaukseni on tullut perille?
Verkkokauppatilauksen maksaminen
Kuinka voin maksaa ostokseni?
Voinko maksaa verkkokaupassa lahjakortilla tai Plussa-rahalla?
Ostoskorini summa oli tilatessa eri kuin lopullinen maksamani summa, miksi?
Verkkokauppatilauksen muokkaaminen ja peruuttaminen
Unohdin tilauksestani jotain, voinko muokata tilausta jälkikäteen?
Voinko vielä tilauksen jälkeen muuttaa toimituspäivää tai -aikaa?
Voinko perua tilauksen?
Verkkokauppatilauksen keräily ja toimitus
Mistä tilaukseni toimitetaan?
Kuka vastaa tilaamieni tuotteiden laadusta?
Minkälaiset päiväykset tuotteissa on?
Miten tilaamani pakasteet pysyvät jäässä?
Mitä minun tulisi huomioida ottaessani vastaan toimitusta?
Verkkokaupan suosittelukoodi ja Plussa-raha
Miten käytän saamani suosittelukoodin?
Voinko saada lisää Plussa-rahaa suosittelemalla verkkokauppaa omille tutuilleni?
Verkkokaupan reklamaatiot ja hyvitykset
Voinko palauttaa verkkokaupasta ostamani tuotteen K-kauppaan?
Voinko vaihtaa verkkokaupasta ostamani tuotteen K-kaupassa?
Olen saanut väärän tuotteen tai tilauksestani puuttuu tuote. Mitä teen?
Palautteen antaminen
Mihin voin antaa palautetta verkkokaupan valikoimista?
Tekniset kysymykset ja tietoturva
Onko ostaminen verkosta turvallista?
Teen tilaukseni yhteiskäytössä olevalta koneelta. Kuinka varmistan, ettei seuraava käyttäjä pääse tietoihini?
Millä selaimilla palvelu toimii parhaiten?
Epäilen käyttäjätunnukseni ja salasanani joutuneen vääriin käsiin, miten saan suljettua käyttäjätunnukseni?