Raparperikiisseli on varma alkukesän merkki! Tuoreesta raparperista kiisseli valmistuu nopeasti ja maistuu välipalana tai jälkiruokana kermavaahdon kanssa.
L
Laktoositon
G
Gluteeniton
K
Kasvis (lakto-ovo)
Ma
Maidoton
Mu
Kananmunaton
Ainekset
6annosta
n. 0,56 € per annos
7–8 dl (n. 400 g) 7–8 dl(n. 400 g)raparperinpaloja
Reseptit on testattu reseptissä mainituilla raaka-aineilla. Huomioithan, että vaihtoehtoisten raaka-aineiden ominaisuudet voivat vaihdella ja vaikuttaa ruoan onnistumiseen. Tarkista tuotteiden soveltuvuus aina pakkausmerkinnöistä, kun valmistat ruokaa erityisruokavaliota noudattavalle.
Tein täsmälleen ohjeen mukaan kevään ensimmäisistä raparpereista. Kiisselistä tuli hyvää mutta hieman liian löysää. Ilmeisesti nuoret varret sisältävät enemmän nestettä. Seuraavalla kerralla vähennän veden määrää.
Tarja
27 päivää sitten
Helppo tehdä ja selkeät ohjeet. Laitoin desin verran vähemmän raparperia kuin ohjeessa ja hieman enemmän sokeria ja tuli hyvää! Ja muuten maistui todella hyvältä turkkilaisen jogurtin kanssa
Tapio
1 kuukausi sitten
Oikein hyvää on kiisseli, laitoin kyllä sokerin sijasta Hunajaa . Uskoisin että on terveellisempää.
Isomummi
11 kuukautta sitten
Aina yhtä hyvää kuin äiti aikoinaan opetti ♥️.
Minzu
1 vuosi sitten
Hyvää ja helppo tehdä!❤️
Pohjanmaan Poika
1 vuosi sitten
Kyllä oli mahdottoman hyvää . Meinas mennä kieli mukana ,,,
Pohjanmaan Poika
1 vuosi sitten
Hyvää tulee , toivottavasti.
Isla
1 vuosi sitten
tein ja tuli ihan sika hyvää! <3
Mikaela
1 vuosi sitten
Jättebra recept! Lyckas garanterat🙂
Slaikki
1 vuosi sitten
Hyvää tuli tei raparperi ja mustikka keiton
Frouva
2 vuotta sitten
Hyvänmakuista kerman kanssa.
Katja
2 vuotta sitten
Helppoa ja hyvää👌🏻
Tare
2 vuotta sitten
Testattu ja hyväksi todettu, tuli lapsuuskesät mieleen 👍👍👍👍
Sami 63v
2 vuotta sitten
Hyvää ja helppo tehdä. Pihan raparperit hyötykäyttöön
Emmi
2 vuotta sitten
Aina tulee niin hyvää, tehnyt tällä ohjeella varmaan jo 10 kertaa!
Ansku
2 vuotta sitten
Helppo ja nopea tehdä.
Kissa
3 vuotta sitten
Hyvää on!! Tosiaan ehkä se 8dl on liikaa voisi olla vähemmän… Mutta hyvää on!
Peku
3 vuotta sitten
Helppo ja toimiva
Matti-Katti herkkusuu
3 vuotta sitten
Vedenmäärä (8dl) on liikaa, 6dl ja reilusti perunajauhoja sekä sokseria niin avot-resepti muuten ok.